i came to win, to fly

idag känns min mage mycket bättre. 
jag har nämligen haft väldigt ont i den i två dagar.
fick veta att jag hade haft tarmkramper, smärtan förståelig.
men nu känns det bättre, tänkte ta en dos till av medicinen ba'.

idag blir det stan med my och jessica,
måste sola också. mycket blek nu, hemskt.
sen imorgon kväll så drar jag och sarah till landvetter
och hoppar på flyget till stockholm.
när vi landar blir det öldrickande med killarna och våran saknade petri.
lördag, shopping och redig utgång antar jag?
söndag, vet ej.. men vi åker från solna strax innan sex

jag läste en kommentar om att petri faktiskt ville att jag skulle skriva här.
förståeligt. hon har inget liv nu när hon är stockholmare, stackarn.
puss på dig ändå petri.

PZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback