this ain't a farytale

jag önskar att jag kunde säga som er, att han är en idiot och fråga mig själv hur i helvete han kunde med att göra så. hur kan kunde såra mig så som han faktiskt gjorde. jag önskar verkligen att jag kunde vara arg på honom. men sanningen är den att jag kan inte det. för det är inte bara han som har gjort fel. det är även jag. jag gav mig in i det trots att jag visste vad konsekvenserna kunde bli. det pratade vi om tydligt och klart i början att om det inte funkar, så funkar det inte. då kommer någon bli sårad och det får vi vara beredda på. jag var beredd på det, fast ändå inte.

för mig så kändes allt som en vacker saga. jag hade aldrig kunnat tro att jag skulle få känna den kärleken igen. från honom. att jag skulle le när jag tittade på honom och sedan kyssa honom och få en kyss och en bamsekram som svar tillbaka. att jag skulle vara så lycklig och lättsam med honom. jag trodde inte att jag skulle få känna det igen, från just honom. höra dom små komplimangerna viskas i örat när man ligger på hans bröst. jag var lycklig, riktigt lycklig. och kär. men tyvärr så var detta som fick bli. for now. 


jag kommer aldrig släppa alla känslorna för honom och jag vet om att när han kommer tillbaka så kommer jag att ta tillbaka honom, igen. jag tänker lägga korten uppe på bordet och vara ärlig mot mig själv. jag är kär, det fungerar så då.


han är en av dom bästa personerna i världen. vad ni än säger. i mina ögon så är han det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback