dag 4 - mina mål/drömmar/önskningar

jag brukar inte ha så mycket mål faktiskt.
jag är mer personen som tar saker och ting som dom kommer.
drömmar, det har jag. väldigt mycket. jag är en väldig drömmare.
mål just nu:
gå ner i vikt (som bara den! är på god väg)
fixa skolan
hitta jobb och lägenhet i norrköping 

drömmar: 
han
eh.. ja, jag vet inte faktiskt. 

jag är rätt nöjd med hur jag har det. hyffsat. visst, det skulle inte sitta fel att vinna  ett par tusen på en triss.
but still, i'm satisfied.

Kommentarer
sandra säger:

Jag vill inte att du ska flytta till norrköping :(

fatta långt bort jag får ha min bästa vän då :(

<3

2011-02-03 | 16:02:04
Bloggadress: http://sandracederbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback