can't wait

3e juni drar jag och brudarna till magaluf.
all inclusive, 0m till strand och bargatan. livet!

är helt slut. vet inte varför. kanske för att min kropp insett den framtida stressen som kommer inom någon dag.
praktik i fyra veckor med start nästa vecka egentligen, men helt ärligt så klarar jag inte av det. jag kommer bryta ihop och det känner jag på mig redan nu att jag är påväg att göra. ifall jag ska "jobba" och ha massvis med skolarbete att göra så kommer det aldrig att gå. bättre att jag stannar hemma 5 veckor nu och gör allt så jag har det klart och kan släppa allting. skönt att kunna tjäna in lite stålar också, eftersom att jag kommer att jobba lite under tiden.

behöver ta studenten nu. behöver åka till magaluf nu.
behöver mina fina bästa. sandra, carro och siri.

en bra nyhet är iallafall att i juni blir jag gudmor och jag kunde inte vara lyckligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback