do the boring things today and the fun tomorrow

tänkte göra nästa dag-grejen, men insåg att det hade varit meningslöst. jag börjar känna mig sjuk och har alltså bara legat hemma i min säng inprincip hela dagen, förrutom när jag hämtade ett paket från H&M som jag glömt av att hämta.

det var nämligen "en bild på mig idag och vad jag hade på mig". tror inte det hade varit så lockande att visa en ruffsig bulle och ett nattlinne. inte direkt min stil till vardags om man säger det så. det får komma imorgon, om jag klär på mig då.

paketet från H&M var både något bra och besvikelse. jag hade beställt ett par jeansshorts, en tröja och en klänning.
jeansshortsen är det ända jag kommer att behålla. klänningen hade jag beställt i medium och trodde den skulle sitta bra, men den var verkligen jätte stor och såg hemsk ut. tröjan var delade tankar om, den var fin, men inte min stil. för sött. japp, så det är bara att skicka tillbaka tröjan och klänningen och hoppas att jag snart kan hitta något. har svårt för det.


söten, verkligen söten. så gullig, så bra personlighet. inte min typ överhuvudtaget. absolut inte.
min pappa hade slaktat mig om han fick veta vem du är. jag vet att det inte kommer fungera, ändå ger jag mig in i det.
så klart, eller? det är ju så. det man vet inte kommer fungera, det är klart som fan man ger sig in på det. eller jag iallafall.
det är så jag fungerar helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback