mexicanos & hallonsoda

tjulään.
idag skulle varit en ledig dag, men icke. man får ställa upp för laget helt enkelt.
blev en jobbdag istället. men imorgon är jag ledig. så jävla skönt. ska slappa hela dagen.

ligger just nu helt slut i min säng med hallonsoda och mexicanos (drog för mig). 
tänkte dra på pirates of the carribien som jag somnade så sött till igår.

på onsdag blir det jobb+inventering, 12-22... kill meeeee. sedan återstår det bara 2 jobbdagar (fredag&måndag)
sedan sticker jag och sarah och göttar oss med våra goa grabbar till turkieeet. längtar!

är det ens någon som vill veta vad jag gör om dagarna? haha.. bara undrar.
tips, please

Kommentarer
sandra säger:

riktig charmkille i giraffkläder, vänta bara när bildbomben kommer med alla fina bilder på lilleman ! btw hallonsoda is the shit

2011-08-30 | 10:03:15
Bloggadress: http://sandracederbom.blogg.se/
Petra säger:

jaaaaag vill. har nämligen inget liv själv.

2011-09-08 | 15:51:09
Bloggadress: http://shyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback