tänker på dig.

hemskt vad mycket dödsfall det är nu, verkligen helt sjukt. 

du ska veta att jag tänker på dig. vet om att du mått dåligt länge och nu lär det inte bli bättre. jag skakar av oro för dig. jag vet inte hur du känner, jag vill veta. jag vet inte hur du mår, jag vill veta. jag kommer aldrig förstå din sorg du har nu. jag hoppas aldrig att jag kommer få känna den heller. men jag vill att du ska veta att om det är något, tänk inte på tiden, du kan alltid prata med mig. det hoppas jag verkligen du vet om. jag älskar dig vännen. mina tankar går ut till dig och din familj ikväll. din pappa kommer alltid att vaka över dig, trots att han inte finns på jorden längre. jag älskar dig viktor, du är en av mina bästa. det kommer bli bra tillslut, jag lovar. även fast det känns som att allt det bra är så långt ifrån just nu så kommer det att komma, det tar tid att smälta sorg. 

finns för dig, föralltid vännen.
jag älskar dig vb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback