miss wannabe grown up

kollar på debatt och jag kan inte mer än att skratta. hon sitter där och tror att hon är vuxnast i världen. "när jag var ung och big brother och baren gick, så fick man inte titta på det men det är klart att man gjorde det ändå. men jag förstår inte hur ni kan kalla detta underhållsprogram" bla bla BLA BLA BLA BLA BLA. asså varför är du ens med? varför? alla i göteborg skrattar åt dig och jag förstår verkligen inte hur du ens kan visa dig så offentligt. du har precis skämt ut dig mer än du gjort innan. 

du är verkligen helt blåst. du leker så smart som möjligt för att folk inte ska kunna märka din riktiga personlighet. den där äckliga personligheten du har. backstabber, idiot och en riktig jävla bimbo. men sitt du där med din kavaj och lek vuxen eller vad du nu tror du är, för folk sitter och skrattar åt dig. det har dom alltid gjort och kommer alltid att göra det. som du sa till dom.. "jag tror inte riktigt du förstår att din hjärna förstörs". guess what young lady? din hjärna är borta för längesen. leka nykterist hit och dit. i din blogg brukade du skriva att tjejer inte borde röka, att det är fult och äckligt. jahaja, men du själv rökte ju? det har jag själv sett med mina egna ögon. du kör med sån dubbelmoral hela tiden. du är precis den personen du själv verkar avsky mest. rökare, drickare and the list goes on. du är precis sådan själv. du är tillsammans med en pundare for god sake. han har säkert slutat nu, vafan vet jag. men han har pundat och det vet varenda jävel i göteborg. du är en lögn, du lever en lögn. 

förlåt för detta aggro, men jag blir så förbannad när jag ser henne. för hon är en ren jävla lögn. förstår inte hur folk har kunnat förlåta henne efter allt hon har gjort. de har själv sagt det, hon är psykiskt sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback