..

men jag har samma trasor på och röker samma marlboro
jag minns varenda scen ifrån vår film
från och med nu
från och med du
jag blir aldrig samma, från och med du

trodde jag skulle få veta någonting. inga ord, inget sms, inget samtal. 
du visste att jag ville, ville så mycket. utan nej, skaffar ny direkt.
du är ute ur mitt liv nu, jag känner inte för att ha kontakt med dig. faktiskt.
goodbye p.


jag kan fortfarande inte förstå att du inte finns bland oss längre. det går inte in i min hjärna. 5 dagar sen du lämnade oss nu. och för vad? för en idiotisk grej. jag skulle vilja säga att jag är så otroligt besviken på dig, men jag kan inte för då känner jag mig dum. innerst inne är jag mer än bara besviken, för se vart detta tog dig någonstans. jag tänker på andreas, jag tänker på erika och jag tänker på hela din familj. jag tänker på tiden på iv vi hade tillsammans, min vän. du var alltid den glada och galna killen. kommer verkligen att sakna allt och aldrig att jag glömmer dig. vila i fred underbara seif abdulkareem.




Kommentarer
salle säger:

Hejsan, beklagar sorgen.. tragiskt när så unga råkar illa ut. Undrar bara vad som hände honom om det är okej?

2010-08-26 | 15:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback