yiho

bättre humör idag. allt är löst, som tur är. hoppas jag.

nu hade mamma fixat chefen på willys partilles nummer. ringer honom imorgon och hoppas på att han tar in mig på en anställningsintervju. om jag får jobb så kommer jag vara lyckligast. skiter i om jag behöver jobba varenda helg eller något, jag får pengar och pengar går före festande. då kanske jag tillochmed kan flytta in till min kära bästa vän, eftersom hon envisas med att jag inte får göra det förens jag kan hjälpa till med hyran. love you anyways. 

det känns som att det mesta flyter på just nu, förutom skolan, där har jag fastnat. nästa vecka har jag tre inlämingar (två är klara) ett skiiiiit stort prov i friskvård och även en apu uppgift att lämna in. fuck it. hard plugging weekend för min del. kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback