sick

var på vårdcentralen imorse. mamma ringde och sa att jag skulle ta bussen halv tio (hon ringde tio i nio) så det blev in i duschen, på med kläderna och sen fick jag faktiskt springa som vinden till bussen. väl där så fick jag veta att jag visst hade halsfluss. han tittade endast på halsmandlarna och i öronen och sen sa han fort "jag skriver ut antibiotika till dig, vill du ha hostmedicin? jag skriver ut hostmedecin också". så jahapp, nu kan jag ju förbereda er om att jag kommer att vara en aning borta de kommande dagarna eftersom min älskade hostmedicin innehåller etylmorfin och det är sånna helvetes stora dosor man ska ta varje dag. 

ska bli roligt att se om jag lyckas få iaf godkänt på friskvårdsprovet, tror inte jag kommer det eftersom att jag endast vet vad olika ben i kroppen heter och att vi har 200 ben. har läst fem sidor, har typ 50 sidor att läsa och provet är halv nio IMORGON. bra. försöka smygfota provet och sen plugga på det hihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback