arg

jag blir så jävla trött på sånt här. varför ska hon förstöra inte bara för sin dotter men även för hennes kompisar? min familj har det bra, varför ska hon dra ner oss i skiten också? och hon tycker att jag är en dålig människa och att hennes dotter inte borde umgås med mig. skit snack. jag är ingen dålig människa, verkligen inte. skulle aldrig få för mig att dra ner mina vänner i skiten, för själv.. så är jag inte i skiten heller. jag är glad, jag är lycklig nu. så ska hon komma och ha serious talk med min mamma? mamma är arg på henne nu, för att hon försöker få det att framstå som att jag är boven i dramat. jag vill bara gå och lägga mig och vakna upp imorgon och ha detta glömt. men det kan jag glömma, kommer väll få ha ett snack med mamma. som tur är så är hon alltid på min sida, no matter what.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback