tänkande..

sitter här igen. klockan är strax över midnatt. allt tänkande har vart i gång ett litet tag nu.

detta tar allvarligt talat kål på mig. ni kanske inte ser det, jag vill inte visa er det heller. jag är egentligen inte den glada, spralliga milla. inte just nu. it's a game. jag vill inte att ni ska se det jag ser, det som händer. jag vill hålla er utanför det.

snart är det bra igen, i know that. jag har vart med om detta innan. jag klarar det. det vet dom flesta också. life is good, sometimes it's just not really good. men jag önskar bara att allt detta inte hände just nu, när det redan är för mycket.

jag behöver dessa dagarna jag kommer vara hemma nu. varit hemma sen i tisdags. fredag är det orientering, ledighet för min del. alltså endast en skoldag denna veckan. när helgen kommer ska jag vara i toppform. jag ska vara glad. utvilad.

jag funderar på att börja skriva dikter igen, det var min terapi när allt var som värst. kanske visar er några, kanske. ska börja skriva en nu. det lättar alltid på tankarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback