jag har insett mina misstag

nu går det fett bra på praktiken. varit där i två veckor nu och dom ger mig bara mer och mer ansvar. känns som att jag är en av dom anställda. får vara handledare för nya prakikanter och massa. skit kul faktiskt! bossa runt lite med 94erna haha. crewet där är stört sköna med, heeeelt underbara människor.

jag är ingen skriva-blogg människa längre alls faktiskt. läser bara andras. har blivit besatt av entourage och paradise hotell.


tänkte länka min kära vän som har gjort ett sjukt bra jobb med sin nyaste låt. gillar den rejält faktiskt. inte min typ av musiksmak, men han gjorde bra ifrån sig iallafall. texten är verkligen skit fin. det märks att han har ändrats till en bättre människa.


nu ska jag kolla på ett avsnitt av entourage, sen börjar det närma sig paradise hotell. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback