tröttis

kom hem nyss från halldinarna. sarah messade mig och sa att hon var helt ensam där, tomt hus för ovanlighetens skull. så jag stack dit och kollade lite film och tjötade lite. sen kom pojkarna hem. jag, joakim och sarah satt och pratade en massa. blev en hel del snack om utvecklingstörda, lärare på furulund och massa annat. blev även en öl på det. gott. nu är jag jätte trött och funderar på att sova faktiskt. ska ju upp tidigt imorgon med, har inte ens packat klart. dock är det bara för en helg. men jag packar alltid ner alldeles för mycket, för en vecka typ. ifall jag inte blir nöjd och vill byta om och så. fan att man inte har en sån väska som merlin i svärdet i stenen har. bara packa ner hela rummet om man känner för det i handväskan, hade vart as gött ju.

gjorde precis ett disneyquiz, fick 7/12 rätt. dåligt gjort. jag som är disney fantast. älska tecknade filmer. är sjukt sugen på att se spirit nu faktiskt, dock kommer jag bara somna. får se den på söndag helt enkelt. måste vara en av världens bästa filmer. har sett den säkert 50 gånger och jag gråter lika mycket varje gång. på tal om att gråta så kollade jag och mamma på extreme home makeover förut, harrejävlar. det får man alltid tårar till, tårar som bara rinner. men denna gången, jag lovar att jag verkligen satt och stortjöt. så otroligt fint gjort av dom. jag älskar ty, han är snygg också. jag och bea ska leta upp han och dela på honom. det låter som en bra plan.

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback