trött

åh, jag är så sjukt trött idag. lite tråkigt eftersom det är så otroligt fint väder nu. jag orkar inte gå ut, känns så bra att ligga i soffan nu med pyamasbyxor och linne bara.

går dagen spenderades hemma hos min granne joakim. det var en trevlig kväll. kom dit runt kvart över åtta. hemgången blev runt 4. det var rätt skönt att inte behöva tänka på att hinna med sista bussen eller liknande. utan när jag kände för att gå hem så var det bara att gå i en minut så var man hemma. jag somnade direkt när jag kom hem.

idag har jag ingen aning om vad jag ska göra faktiskt. norskarna is in town, men vill dom träffas få dom ta och ringa. jag orkar inte vara social just nu iofs men haha.

nu orkar jag inte skriva mer. har typ inget att skriva heller så. bilder kommer senare. dock blev det knappt några igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback