studenten

är så otroligt trött idag. vaknade upp vid tolv och mådde inget vidare. blev en hel del alkohol igår. gratis är gott. först mötte jag och steffi ankan, vi åkte bort till burgården och letade upp sandras familj. där stog vi en halvtimme typ och väntade på att sandra skulle springa ut. när dom väl kom ut så höll sandra på att ramla ner för trappan, så typiskt henne haha. blev en massa kramar och en massa kort. sen åkte jag och steffi hem till sandra för att vänta in henne. när hon kom hem bjöds det på champange, mat, vin och massa annat gott. tror inte att mitt vinglas stod tomt en enda gång. det blev dags för sandra att öppna presenter, hon fick massa fint. hon började gråta när hon fick ett armband av sin mamma. jag blev helt rörd också eftersom att det som stod på armbandet är något jag har kommit på, som sandra har som motto. det var ett jätte fint armband verkligen. sen blev det guitar hero och dags att dra sig in mot stan. blev nästan utslängda på mc donalds, sprang runt och skrek och sjöng, tjulle och sandra körde ombytta roller, and so on. sjuk kväll. men riktigt rolig. när tjulle och pecka skulle in på gamleport så stog jag med dom i kön. fick vin av en kille, jäger av en annan kille haha. snackade med massa gott folk osv. sen blev det hemgång för min del. stötte på min granne på drottningtorget, tog följe hem med honom. dock hamnade jag inte hemma, inte hos honom heller. vart jag hamnade förblir en hemlis hihi.

här ska ni få se lite bilder från dagen/kvällen.








Kommentarer
Lovii säger:

fett söt kisse :)

2009-06-02 | 22:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback