skönt

nu har jag duschat, målat om mina naglar och hade tänkt att smörja in överkroppen med brun utan sol eftersom att jag aldrig lyckas få någon färg av solen på bröstet. mår faktiskt bättre nu efter duschen, det behövde jag. hade tänkt att börja fixa håret snart också, blåsa det lite osv. imorgon börjar jag 12:20 såg jag förut. riktigt skönt! måste prata med min svenska lärare imorgon också. kommer aldrig klara av att göra två prov + fyra inlämningar till nästa vecka. nej, det klarar inte mina nerver. för er som inte vet om det så har jag koncentrations problem, har väldigt lätt för att bryta ihop totalt ifall det är massa saker på en gång som jag ska göra. det är väll en utav massa anledningar till att jag inte klarade åttan och nian alls typ. men nu är jag på fötterna igen, nästan. har iallafall börjat samla på mig ett antal vg:n. fått massa mvg på saker också. dock blir det nog inte något mvg som totalbetyg detta året. det fixar jag nästa år! time to make mom and dad proud. hade tänkt prata lite med mamma om att börja få pengar för mina betyg med. eftersom att det går så otroligt mycket bättre för mig nu. har en ig varning som jag kommer fixa efter de jävla inlämningarna. tänk er då att i åttan hade jag 50p och när jag gick ur nian hade jag 80. efter iv så fixade jag ihop till 110p.

nej, nu ska jag fixa håret och smörja in mig lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback