skol-sm


jag, rasmus och veronica

det är exakt vad jag, camilla och veronica har vart på hela dagen. så det är jag har hållt hus för er som saknat mig, hehe. skulle träffa viktor, men han verkade vara rätt upptagen eftersom varje gång vi träffade honom så var han antingen påväg till en match eller skulle duscha. men det var nice ändå. träffade massa folk man kände och bara kollade lite handboll. såg även jävla heta killar. såg ett par killar som vi träffade under partille cup för två år sen och jag kan säga att en i det laget så jävla het! imorgon så är det finaler och allt i skol-sm men jag måste tyvärr till skolan. får se om jag drar hem efter hantverken dock, jag är ju rätt sjuk nu. men jag klarar mig, jag är van vid att vara förskyld och ha hosta. jävla rökning! för er som inte visste btw, jag har slutat att röka. dock så röker jag när jag är full, för då kan jag verkligen inte hålla mig. jag blir sjuk av att röka. vill ni veta mer om det så skriv bara så berättar jag mer om det i ett annat inlägg. tyvärr blir det inte fler inlägg idag, men imorgon lovar jag att uppdatera mer.


Kommentarer
Leia säger:

Tack söt.

Allt bra med dig då?

Kramar

2009-05-06 | 00:31:59
Bloggadress: http://onlyforever.blogg.se/
Anonym säger:

hur kan du bli sjuk av att röka? :s

2009-05-07 | 17:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback