nationella



idag så var det ju nationella i engelska a. läs- och hörförståelsen. herregud, jag tror verkligen att alla vi 1or satt och skrek. våran lärare vägrade att spela upp hörförståelsen igen. jag valde att sätta mig nära en högtalare, tänkte att där hör jag nog bäst. nepp, därifrån lät det som att någon skrek alltihopa så jag hörde typ ingenting. men jaja, det som är så bra det är att om jag får g på detta nu så kan hon inte sänka mitt vg. det får inte göra. eller, har jag rätt? jag har för mig att det är så. alltså, om man får sämre betyg på nationella än vad man har i själva kursen så får inte läraren sänka en. hoppas iallafall på det.

hur gick det för er andra som gjorde nationella?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback