mammor..


eh.. dunno? snail-killer? anita? mamma rudberg? think so.

går ner för trappan för att jag skulle sätta på tvättmaskinen. möts av mamma som är jätte glad och säger "jag hittade precis nio sniglar som jag tog död på". mums tänkte jag, eller inte. inte nog med att jag är livrädd för dessa mördarsniglar så berättar mamma hur hon dödar dom också. "om man tänker såhär.. en snigel får 400ungar och om jag har dödat 9st så har jag dödat massa sniglar.. CAAA-CHING!". min mamma är allt bra ibland.

imorgon blir det ingen skola för min del, säkert inte för någon annan i min grupp heller. börjar dagen med idrott (ut och springa) sen har vi håltimma från typ halv elva till två då vi har svenska. känns lite onödigt, eller ja otroligt onödigt. jag stannar hemma och kör min springrunda själv istället. med lite go musik och ett bra väder så kommer det gå galant.

vad är planerna för helgen nu då? för min del ser det otroligt chill ut. blir bio med mamma, vi hade tänkt att se änglar och demoner. ska bli mysigt, längesen bara jag och mamma hittade på något ihop.

fick precis veta att det blir inte bara norrköping, nyköping, falkenberg, kanske gotland, hultsfred och kanske kalmar i sommar utan även skara sommarland. blir säkert gött. åker dit med mamma, min bror och frivillig? :)

Kommentarer
Hanna säger:

ja visst är han :) tyvärr har min kära kusin huggit tag i killen.. ;p hah

2009-05-13 | 21:58:46
Bloggadress: http://westmanshanna.blogg.se/
Sarah säger:

Fuckface! Jag ska följa med till Skara!

2009-05-14 | 19:17:36
joss säger:

jag är på ;)

2009-05-15 | 09:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback