ledig måndag

kändes otroligt skönt med en lång helg nu, det passade riktigt bra in i mitt liv just nu. det bästa av allt med det hela är att den var nykter också. jag är stolt över mig själv. nästa helg kommer också att bli nykter, vilket känns riktigt peppat. kanske ska man sluta dricka och bara dricka då det finns något att fira? t.ex. födelsedagar and so on. det låter faktiskt bra, men vi får se hur länge det håller haha. wish me good luck, folks.

just nu ligger jag i soffan. börjar bli rätt vanligt att jag gör det. fast idag har jag inte gjort det hela dagen. utan jag har faktiskt pluggat också. behöver träna på min sminkning som jag ska göra på onsdag. funderar på om jag ska tvinga mamma till att köpa en ögonskugga som jag kan använda på onsdag också. eftersom att i skolan finns det så lite av de färgerna jag ska ha. men det löser sig säkert, jag är sjukt nervös iallafall. har inte ens bestämt kläder än, ÅH.. HJÄLP!!

idag så har sandra sin bal på valand klockan halv åtta. jag och elin ska nog dit beroende på ifall inte något annat ploppar upp för elin vilket hon starkt hoppas på att det inte gör.

nu funderar jag på att hoppa in i duschen och börja fixa mig lite granna, i brist på annat att göra liksom.

Kommentarer
linda säger:

nej norrby :)

2009-05-18 | 15:43:12
Bloggadress: http://.lindoosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback