hur bra väder som helst

idag har det verkligen varit kanonväder. 25grader hade det varit. jag har vart hemma exakt hela dagen, skönt faktiskt. kändes dock lite segt att sitta och plugga en lördagskväll. det var otroligt längesen man gjorde det, för längesen. imorgon ska det solas ännu mer och även pluggas ännu mer. få klart dessa jävla inlämningar och sen börja plugga till proven som är på tisdag (2st) och på torsdag. fredagen är jag ledig på och veckan efter är jag ledig på måndagen. skönt! sen får vi sommarlov på onsdagen. jag lääängtar! jag förtjänar verkligen sommarlov nu, så jävla mycket jag kämpat. från att ha haft ig i alldeles för många ämnen till att inte ha ett ända ig. hoppas jag iallafall. men imorgon så har jag fan ingen ig varning i svenska a. svenska är mitt starka ämne, men det är bara det att jag inte lämnat in alla inlämingar. det är dom jag höll på med idag. 2/4 done! yeh.

ungefär såhär har jag sett ut hela dagen, förutom då jag legat i solsängen i bikini.

tänkte bjussa på de få bilder som togs igår btw.

i väntan på emmas syster så åt jag och emma glass på redbergsplatsen i solen, mys.

love to ben & jerry's

julia drack öl med sugrör, puckot

petra chilla på't

ellinor ville inte vara med på kort

kissepaus innan studiegången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback