hörni vet ni vad?

jag funderar på att köra vita helger fram tills hultsfred. det är väll ändå smart? att ladda upp sig totalt och spara pengar. visst kan jag festa, men vem kan inte festa utan alkohol? jag behöver iallafall ingen. jag funderar starkt på att göra så. men att ändå köpa mig ett lock per månad så jag har lite granna, det blir ju dock 2lock bara men det är bara att köpa ett till innan man åker iväg. för då har jag även sparat ihop pengar så jag kan köpa alkohol och leva på där också. plus att mamma är snäll och kommer bidra med lite mat pengar osv :) gud så jag är taggad. dock kommer det att bli svårt iochmed att jag har planer på att åka till norrköping i juni någongång. men äsch, då är det okej att dricka. då får jag göra det haha.

HULTSFREDSFESTIVALEN HERE WE COME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback