hemmakväll



ligger hemma i soffan nu och bara tar det lugnt. humöret är inte precis på topp. inte nog med det så är jag jätte trött och har ont i huvudet. så det blir en lugn kväll framför tvn idag. känner mig verkligen inte på topp för att festa eller något i den stilen. kommer bara vara ett rent monster isåfall. usch, detta kan bara sluta illa.

vad ska ni hitta på ikväl? fest eller hemmakväll?

imorgon hoppas jag på bio med mamma, för att ha något att göra. känner verkligen att jag bara vill vara hemma hela helgen. behöver tänka klart på saker jag gått runt och tänkt på hela veckan. var otroligt skönt att prata med bea på spårvagnen från skolan förut. hon är med om exakt samma sak som jag. känns skönt att någon förstår och kan lyssna så tack för det beababe, det uppskattas.

jag tänker dock inte dela med mig av mina problem med er eller såhär öppet. man lär sig av sina misstag helt enkelt. mina problem får stanna hos mig och mina närmsta vänner, inte till ett par random läsare som knappt vet vem jag är. förlåt för mitt humör men jag är verkligen trött på allting just inte. inte bara en sak som går åt helvete, utan allt istället. fuck this!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback