hemma i partille igen

vart vaken sen halv sex imorse, tio i sex satte jag mig i bilen och åkte med pappa på lite ärenden. var hemma halv åtta. har egentligen prov nu, manikyr. men jag kommer inte klara det, kommer få ig om jag gör det så jag väntar tills omprovet istället så får jag plugga på det vilket jag inte har gjort. så jag börjar inte förens efter lunch, dock vet jag inte när det är. men det får jag ta reda på haha. happ, om jag inte minns fel så är det även naturkunskapsprov, nationella matte och så var det nååågot mer denna veckan. fett segt. en vecka fullt av plugg antar jag. bajs.

nu hade jag tänkte att dra mig till tvn, så bilderna som jag lovade får ni se efter jag kommit hem från skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback