HAHAHA!


vad är det jag ser på blogg.se? joodå, lilla desireé nilsson finns inte längre på mest besökta? kanske har hennes besökare gått ner så otroligt att tillochmed krillebooi (rahlenfeldt) har kommit över henne. skrattade så otroligt när jag såg detta. vad ska hon göra nu? lilla lilla dessie, tror att hela livet kretsar kring blogg.se. knappast, finns en värld utanför också där det är lite bättre att vara känd på. hon kallar sig ju själv för kändis, knappast. folk frågar efter autografer? ställer jag mig mitt i stan och skriker "JAG VAR MED I EN FILM I TOKYO" så ska du nog se själv att folk kommer och frågar mig efter autografer också. nu är det inte så att jag har vart det, utan bara ett exempel på hur dum hon är egentligen. den lilla fjortisidioten kommer nog aldrig växa upp.

förresten. vad är det med dessa bloggkändisar som skryter om hur mycket pengar och hur kända dom är? jag tycker inte det är något speciellt alls att vara känd bloggare om man inte gjort något innan som gjort en känd. blir oftast lite roligare att läsa då när man vet om vad som gjort personen känd. följa deras liv osv. visst jag läser de flesta kända bloggarnas blogg också, men de flesta vill man ju bara skratta åt. vet om att dom provoverar, men när går egentligen gränsen liksom?


Kommentarer
Anonym säger:

oj va likt bella det är

2009-05-12 | 16:10:09
Bea säger:

Haha började med garva åt det :D

rätt åt henne :D

2009-05-12 | 16:44:32
Bloggadress: http://beatricebrorsson.blogg.se/
virre säger:

fast frågan är då Milla , varför läser du den ? :p..<3

2009-05-13 | 10:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback