god morgon.

sitter här framför datorn, ska börja sminka mig hade jag tänkt. har precis smörjt in ansiktet. satt nyss med plattången och plattade en klänning jag har på mig. den var lite skrynklig och då är ju plattången perfekt att använda om man inte orkar ta fram strykjärnet.

idag så känner jag mig inte bra, hosta & förskyld.. fortfarande. känns sådär va. blir ingen skola för mig idag. ska ligga hemma och vila. när jag kommer hem från skol-sm dvs. haha! nej men, jag känner för att kolla på matcherna, har lovat rasmus att kolla på hans semifinal match halv tio också. så jag, camilla och veronica hade tänkt kolla på lite finaler osv och sen drar jag hem och vilar, kan verkligen behövas! känner att jag inte orkar vara i skolan idag heller. inte bra inte bra inte bra. följ inte mitt exempel! stay in school. men jag är faktiskt jätte duktig med närvaron alltid annars.

vad händer för er idag då? är ni i skolan eller hemma? :)

Kommentarer
Leia säger:

Så bra, det är bra här med.

Vad gör du?

Kram

2009-05-06 | 10:54:16
Bloggadress: http://onlyforever.blogg.se/
°•S O M M A R U N G A R N A•° säger:

SV: Haha, det är lugnt! Vi kan fixa design, dock kan det ta typ två år, haha!

Mendu får maila oss! ([email protected])

Skriv hur du vill ha den typ och lite sånt! maila också bilder och inloggningsuppgifer!! :D

KRAMAR!

2009-05-06 | 15:51:40
Bloggadress: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback