gah

har verkligen inte haft någon ork till att uppdatera idag. har vart så otroligt bra väder så jag har legat ute och solat ett par timmar, blir nog likadant imorgon med. skönt med lite färg tycker jag. för det har jag allt fått lite granna haha.

gårdagen var kallabalik, i slutet iallafall. den började som en stört skön kväll och såg ut att bli riktigt jävla bra. men slutade katastrof. efter att ha vart hos emmas syster och spelat våghals och massa annat drog vi till studiegången och spelade nhl, stentråkigt så vi drog in mot stan med inga planer på vart vi skulle. några drog hem och vi andra begav oss in mot slottskogen för att checka läget. petra bestämde sig för att åka hem när vi kom dit. tjugo minuter senare går vi andra tillbaka för att bege oss mot stan för att träffa lite pojkar. då ser vi att petra stor och bonkar på några killar. jag orkar inte skriva om allt så jag använder mig av det petra skrev på sin blogg istället.

"Vi gick i slottsskogen och skulle någonstans, men jag pallade inte så skulle dra hem. Börjar gå där helt själv när fyra killar börjar skrika att jag är en bimbo och skit. Där skulle jag kanske bara gått vidare. Men jag gick till dem och undrade vad de menade med det. De fick ur sig en jävla massa om att jag var blond, dum, hade stora bröst(:s?) och liknande. Jag blev sur för jag är fan smartast. Försöker förklara det.. går sådär men det är ändå lugnt. Då häller en snubbe öl över mig och jag flippar och hoppar på honom och så blir det massa bråk. Då kom resten av mina vänner som också bestämt sig för att dra och ser att och flippar på killarna. Så där står vi massa tjejer och lite killar och skriker och jag har öl över hela mig (var randig i ansiktet när jag vaknade idag, hahahhaha, fyfan) Sen drar vi och då märker jag att min mobil är borta så vi gick tillbaka och började leta efter dem. Hittade dem på en spårvagn, det blir lite mer bråk, jag och julia förföljer dem, hahaha. Sen blev det lite polis och hit och dit, men vi pallade inte anmäla något, jag slog ju dem också? Då ringer min mamma julias mobil och undrar om jag ligger avdäckad i angered för då hade de som tagit min mobil ringt och sagt det och mina föräldrar åkte runt i angered och trodde jag var typ död. helt sinnes. händelserik kväll iallafall. Men om ni får några sms eller något från mitt vanliga nr så är det inte jag, minns att det blev så förra gången jag blev av med min mobil." / petra     

det var verkligen helt galet. killarna var rena idioterna. han som hällde öl över petra ljög om sin ålder, sa att han skulle ta dit tjejer som skulle slå oss, han slog julia och petra, han sa först att han hällt öl över petra och sen sa han att han bara kastat ölen mot henne. helt lost kille verkligen. synd om honom. så som alla vi stog och skrek och hade oss mot han och hans kompisar. jaja, orkar inte skriva så mycket mer nu.

nu ska jag plugga vidare för jag har så oooootroligt mycket att göra nu sista veckorna. helt sjukt. klar med en inlämning iallafall, 3 to go!


Kommentarer
Julia säger:

tack för sparken i knät, fläskläppen och blåmärket. jävla cp killar. dom hade ängla vakt när min polisen kom. annars :@ hahah, cp kväll (''händelserik'')

2009-05-31 | 03:18:06
Bloggadress: http://jauliaw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback