det är så vår humor


hahaha, asså.. nä. svårt att förklara. men det är så min och sarahs humor. inne på ica så skulle angelica köpa godis, jag och sarah passade på att leka med viktsaken (ni vet den man väger det man ska köpa, trycker på en knapp så kommer det ut hur mycket det kostar). jag la på min mobil på vågen, vi tryckte in müsli och fick ut att det skulle gått på 7kr, klistra fast den på baksidan av min mobil. sen ställde sig sarah vid fryspåsarna och drog till med en "får det lov att vara en fryspåse? VISST BORDE JAG JOBBA I AFFÄR?". sen knallade vi iväg med min mobil i en fryspåse.


hårt jobb på angeredsgymnasiet? knappast. såhär ser väll lektionerna mestadels ut. detta är på vårt basgruppsmöte. vilket bestod av mest snack och vel. allt är som vanligt med andra ord.

förresten så var det nationellt prov i matte a idag. gick sådär tycker jag allt, jag är talanglös på matte. men på andra delen så fick jag mig lite hjälp. jag vet, dåligt gjort av mig. men jag suger verkligen och vill inte sänka mig så jag smsade med lite folk så fick svarat på alla frågor haha. busiga milla! fy skäms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback