är i västerlanda

sitter hemma hos min far just nu med en utav katterna i knät. har vart här sen i lördags. kände att jag behövde komma bort och bara ta det lugnt lite. efter fredagens galej så var det värt det, haha. gud vad trött jag var på bussen hit. petra och jag körde riktigt hårt. blev även att vi öppnade en öl på morgonen bakis och nyvakna som vi var. sen när man kom hit bjöd pappa på cider, somnade tidigt som bara den. tio tror jag att jag låg i sängen och sten somna. blev väckt mitt i natten av två små fulla sötnosar nämligen sandra och robin. robin fyllde förövrigt 20år i lördags. grattis på honom.

skulle egentligen åkt hem idag men kände att jag lika gärna kunde åka hem imorgon. så imorgon kvart i sex sätter jag mig i bilen för att åka hemåt. har praktiskt manikyr prov på morgonen men det blir att jag skippar den, jag kommer verkligen inte ihåg någonting alls och jag har inet pappret med mig så har inte kunnat plugga något på det alls. gud vad mycket plugg det kommer vara denna veckan. har tre prov. blä.

nej, nu ska jag ta och börja göra iordning mig för sängen så fort min lilla sovande kisse vill flytta sig från mitt knä. hah, kom och tänka på en lite rolig händelse som hände för bara någon timme sen.

jag tog med min lillebror robin ut på en springtur, han fick håll så blev inte mycket springade tyvärr. men när vi nästan var hemma stötte vi på en liten vovve som började gå efter oss, tillochmed ända hem. hon gick in i huset också, haha. vi trodde att hon skulle vika av lite längre ner här på vägen men det gjorde hon inte. så vi fick snällt gå tillbaka med henne till huset hon kom från. där fick vi varsitt äpple i hittelön också. bilder på lilla vovven och helgen kommer imorgon när jag kommit hem. ni får helt enkelt stå ut, även fortsätta läsa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback