äntligen bra väder igen

dagen började hyffsat bra. vaknade upp sex utan några större problem trots att jag somnade runt tolv tiden igår. ni förstår, jag brukade alltid sova vid halv tio tiden för att komma upp på morgonen för några veckor sedan. men nu har jag blivit så besatt i scrubs på kvällarna så jag håller mig vaken vid datorn tills klockan är elva och jag kan krypa ner i min gosiga säng och titta på scrubs. jag älskar det gänget. så otroligt skön serie. creds till att det går varje vardag klockan 23.00! härligt att somna till.

idag var vädret äntligen tillbaka, det blåser bara lite mycket. men värmen är ju iallafall tillbaka så jag är happy. hade en rätt soft dag idag. började dagen med svenska som var tråkigt, sen var det estetisk verksamhet. älskar den lektionen. bara sitta och teckna osv, idag fick vi även teckna ute pågrund av vädret. vi har inte haft tillfälle till att göra det de senaste lektionerna vi haft naturprojektet. på estetisk verksamhet går det ut på att teckna 3 bilder (5 för bättre betyg) av naturen. jag är inne är klar med 2 stycken hitills. snart ska det vara klart. dags att rappa på känner jag! angelica lekte fotograf istället medans jag och cassie satt och lekte konstnärer. vi hittade ett sjukt härligt ställe att sätta oss vid. här kommer lite bilder från den lektionen. måste bara säga att på en bild på mig och cassie så ser jag ut som en lärare, haha. helt sjukt!






HÄR!!! ser jag inte ut som en lärare lite granna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback