090526

sitter framför min kära dator i väntan på sovtime. är inte riktigt trött ännu så det får bli att vänta tills jag blir det. eller så sätter jag på tvn och kollar på bra shit. så blir det nog. var på allum förut med mamma, fick köpt studentpresent till sandra och även en jeansjacka som jag och mamma ska dela på. snyggt. den kommer jag bära imorgon hihi. imorgon kommer dagens outfit osv.

jag tänkte på en sak.. så mycket man kan offra för kärleken. det är nästan skrattretande. jag har en kompis som tillochmed lagt av med att sminka sig, hon pratar inte med sina gamla killkompisar och hon är dessutom inte ute när det är mörkt. vad är det liksom? jag skulle aldrig kunna leva på en pojkvän så otroligt att jag följer massa regler. jag lär var världens jobbigaste flickvän för jag tillåter inte regler. jag tycker att man fortfarande ska kunna vara fri, med vissa gränser och krav dock. jag tycker att en pojkvän kan säga till om vad han vill och inte vill. men aldrig säga att man inte får. där går gränsen. det är bara kärlek, man äger inte någon. jag vill kunna leva som jag gör nu även fast jag är i ett förhållande. kanske skippar delen med att strula med killar hit och dit, men iallafall kunna festa hur jag vill, vara med kompisar och bara softa på det. aldrig, aldrig någonsin att jag lägger av med smink, slutar prata med mina killkompisar eller inte är ute när det är mörkt för att en jävla kille säger det. jag kommer aldrig att lämna mina killkompisar, dom är bäst. blir pojkar avundsjuka av killkompisar så get lost säger jag bara. dom är här för att stanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback