you saw the best there was in me


gårdagen spenderade vi hemma hos kenta. han bjöd på lite krök. trevligt var det. bara det att killarna försökte supa ner mig totalt haha, med mina 7,0er öl och ölspel så går det inte kan jag ju säga. men dom fick allt mig att halsa i mig tre öl på en tjugo minuter haha. annars var det en trevlig kväll som sagt. emma var raggaren nr1, like usual hahahahaha. efter kenta så drog jag och emma in mot stan, skulle möta sebbe som aldrig kom. emma drog hem. jag satt på centralen och visste inte vart jag skulle ta vägen. så jag smsade sara, så tog jag tåget till alingsås. sen blev det allt en liten vandring, jag försökte hitta vägen till sara.. det gjorde jag också. hade glömt av hur man gick till henne faktiskt, jag och mitt lokalsinne asså. mötte upp sara och vi drog hem till henne för sovtajm. lite gött.

idag så var jag så otroligt trött när jag åkte hem från sara. då är det alltid lika kul att träffa snygga boys. för där sitter man på bussen, helt död i gårdagens smink så kommer en liten hottie på bussen. jag hälsar och små pratar lite, sen blev det att gömma sig totalt. lite kul att träffa honom dock faktiskt. inte pratat med honom på nästan två år pågrund av en sak. men now he's back.

morbror kent och kusin william kom hem till oss idag runt halv fem. åt lite god mat och sen kollade vi på melodifestivalen. besviken jag blir på svenska folket. visst, hon som vann är duktig och låten är ändå en låt som skulle kunna funka i eurovision. men ändååååååå? seriöst.. baby goodbye? snälla snälla? nu får ni ta och ge er, dom skulle komma högre! dock kom caroline på en andra plats, jag är riktigt stolt över henne faktiskt. nu sitter pojkarna där nere och tittar på alien och jag funderar på att sminka av mig och klä på mig lite softish kläder och bara dega sisådär. så galet trött som sagt.

fan vad jag skriver har jag kommit på nu, men kände för att skriva av mig lite haha. sitter även och lyssnar på bra musik och tänker så hjärnan snart exploderar. jaja, nu ska jag sluta skriva. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback