underbart

vaknade upp idag och känner mig sjukt mycket piggare. tror allt att det bli skolan imorgon. trots att jag fortfarande har hosta. den är inte lika brutal längre iaf haha. har ont i magen så mycket jag har hostat. sjukt. nu har jag suttit och druckit säkert 5 glas med vatten med c vitamin brustablett i. börjar faktiskt bli rätt gott nu haha.

btw så håller jag på att locka hit min syster, hade tänkt bjuda henne på glass ute på altanen i solen om hon kommer hit med en dosa snus till mig haha. min är slut och jag har inte tillräckligt med pengar till en ny förens imorgon haha.

nu hade jag faktiskt tänkt gå ut och ta en långpromenad. duktig som jag är. har bara legat inne sen i söndags kväll så det kan jag behöva rätt rejält. lite frisk luft är alltid bra när man är sjuk.

förlåt att bloggen har blivit så tråkig och en formig nu dom senaste dagarna. det är bara det att jag sitter vid min mammas dator och har inte alla mina bilder där så det blir lite tråkiga inlägg utan några bilder. men det kommer! haha.

jag är på ett otroligt bra humör idag. hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback