tvshop


varje morgon vaknar jag upp till tvshop (jag somnar alltid till tvn). det är samma saker hela tiden. jag förstår inte hur man orkar? tvshop är ju så otroligt tillgjort så det finns inte. alla är ju skådespelare som pratar. irriterad jag blir, ingen bra start på morgonen.

ja, inte mycket alls har hänt i mitt liv nu sen i fredags. från i lördags har jag och emma suttit hemma hos mig och spelat larry hela dagarana. helt besatt blir man. det är så otroligt kul. man är en liten kille som heter larry lovage, man ska springa runt på hans campus och ragga på tjejer för att få vara med i ett tvprogram där 3 tjejer ska tävla om honom. han försöker även ha sex med dessa tjejerna men det slutar alltid katastrof. så håll uppkik efter leisure suit larry i affärerna, jag rekommenderar det starkt! det är ett otroligt roligt spel. lätt 4/5 toast, kanon kul. full fart.

nu sitter jag här och har precis klätt på mig lite kläder. fick inte bli något speciellt idag. vitt stort linne, leggins, kofta och conversen till det. ska snart åka till skolan, om en timme iofs. väntar på frukost som mamma kommer upp med (bortskämd? nej, jag äter bara inte frukost om inte någon annan gör det till mig och ger mig det) jag mår dåligt av frukost för tidigt egentligen. jag själv hinner inte gå ner och göra frukost heller så det får bli mamma som gör det.

idag börjar vi med manikyr, love it. sen har vi typ håltimma i hundra år. men det är lungt, det finns ju en datorsal så.
efter skolan idag ska jag fortsätta på min novell. är det någon som är bra på att skriva noveller? SNÄLLA SKRIV! jag behöver hjälp, massa hjälp. sen ska jag även spela larry, no doubt!

nu måste jag sminka mig. ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback