trött

sitter i skolan nu och har håltimma. skriver lite på min novell, jag är faktiskt snart halvt klar. bra milla! just nu håller jag på att skriva om torka och svält, dom ska fly från sitt land och sen väl på båten så händer något hemskt, vad har jag inte bestämt mig för ännu. blir väll antagligen att fartyget slår emot en klippa och sjunker. sen ska jag skriva om en utopi, det får väll antagligen bli att allt är så himla bra i världen och man kan leva och göra vad man vill i princip.

sitter och lyssnar på lite musik på mobilen. måste bara säga att dope - you spin me right round är så sjukt bra. i love it! jag älskar musik överhuvudtaget. jag är en månglyssnare. jag lyssnar på allt verkligen, nästan. jag hatar techno, house och sån skit. all annan musik är bara bäst. vad gillar ni för musik?

nej nu ska jag fortsätta att skriva på min novell. kanske skriver senare om jag har ork.

virre, ditt recept på mammas smootie kommer snart! måste bara fråga henne först, hehe.

Kommentarer
Veronica säger:

Hahah bra !! i waainting :D<3

2009-03-04 | 20:02:40
Bloggadress: http://vkoskinen.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback