still sick

ligger i sängen, har legat här sen i söndags kväll. helt sjukt. ända gångerna jag gått upp ur sängen är när jag behövt gå på toa eller äta, fast äter gör jag typ inte nu. jag blir liksom mätt efter en macka, sen blir jag inte hungrig förrän efter typ 10 timmar igen. hostan är fortfarande kvar, även så febern (dock har den sänkts, i think) har inte orkat ta tempen, men jag känner i kroppen när jag väl har feber. jag blir liksom helt öm och fryser lätt, osv. usch för att vara sjuk.

jag skulle till skolan idag egentligen och även fast jag vaknade så tidigt imorse så orkade jag verkligen inte resa mig upp ur sängen, jag är helt fast här. jag känner mig som en knarkare eller något, min bror skrattade åt mig förut när han såg hur jag såg ut. jag ser verkligen helt död ut. jag har tatt två pandodil precis, druckit lime vatten och ätit massa halstabletter. har även tagit lite hostmedicin och nässpray idag. ska nog gå ner och ta mig en till dos av hostmedicinen, den hjälper ju fan inte.

jaja, nu ska jag inte sitta och tycka synd om mig själv mer. tröttsamt för er, i know. men har inte så mycket att skriva om nu när jag ändå bara ligger hemma. tittar bara på film, tv och har tråkigt framför datorn ändå. men hörrni! säg något roligt jag kan göra hela dagarna istället? nu när jag är sjuk. imorgon hade jag faktiskt tänkt att gå en promenad på en timme, skönt. får ju inte träna nu heller så får bli att börja gå lite typ. har ju inte vart ute sen i söndags heller så.

nu är det även tio minuter kvar av kenzas tävling om hennes designade skinnjacka. dock tror jag inte att jag vinner den, det var ju liksom 7000 läsare som anmällt sig till tävlingen och jag har jätte otur i spel och så.

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback