sick and tired


en bild på mig och emma från i lördags

igår blev det inget bloggande för min del. vaknade upp hemma hos mig igår med sara, daniel, hannes och felix. sen drog pojkarna hem runt tolv och jag och sara började fixa oss lite. drog till lerum och hämtade mina jeans av sandra, sen hem igen. mötte upp shillan på allum och så åkte vi till mig, sen drog hon hem efter en liten stund. då gick jag och la mig i sängen och kollade film. jag är helt seriös, jag somnade först typ halv sex till sju, sen somnade jag typ halv åtta igen och sov för natten. jag är så otroligt sjuk känner jag nu. är öm i hela kroppen och halsen gör ont som tusan. men måste ändå till skolan idag, för vi ska träna make upen på varandra. ska bli kul. men nu måste jag börja fixa mitt hår lite. blir inte att sätta på sig smink nu innan skolan eftersom att det ändå måste bort när vi ska bli rockstjärnor, höhö.

ni får börja kommentera mer, hörni.

Kommentarer
emma säger:

Måste få den bilden också hjärtat<3

2009-03-25 | 23:52:42
Bloggadress: http://emmagyllenhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback