så himla irriterad

har vart glad hela dagen och så när man kommer hem så självklart förstörs resten av dagen. jag är så otroligt förbannad, irriterad.. helt galet arg helt enkelt. visst är det bara en liten sak, men jag blir så förbannad på att man aldrig kan få hjälp. jag behöver nämligen åka till alingsås för att hämta mina jeans av en kompis och nu snart ska jag nämligen på utvecklingssamtal så jag tänkte att vi ändå kunde åka dit när vi ändå var ute på vägarna, men icke.. jag blir så arg. aldrig kan hon köra, hämta eller någonting.. det spelar ingen roll vad anledningen är. visst är det jobbigt när sånna små saker kan göra en så otroligt irriterad? kanske kan bero på att jag inte har snusat på två timmar nu, kan vara en anledning till att jag över reagerar. ni tycker säkert att jag låter som en liten bortskämd unge som lika gärna kan ta tåget själv bort till alingsås och hämta dom dära jeansen, men sanningen är den att tjejen som har dom är helt omöjlig ibland haha. hon har absolut ingen tidsuppfattning, hon har ingen ork att möta mig på tågstationen oftast och massa massa saker. jag saknar mina jeans jätte mycket, haha. jag älskar dom. dom är från h&m och sitter jätte bra. helt sjukt.. jag har skrivit skit mycket om ett jävla par jeans nu. nej nu ska jag snart börja skälla lite till på mamma, får hoppas att hon ger sig till slut. det brukar funka ibland faktiskt. håll tummarna för mig för annars kommer jag aldrig att få tillbaka mina jeans haha.

jag hade tänkt att skriva ett inlägg om andar, spöken och sånt sedan. hände en liten läskig sak i skolan idag nämligen. ibland förstår jag mig inte på folk som inte tror på andar och sånt, jag tror jätte mycket på det. tycker det är jätte intressant men jag kan ändå inte prata om det på kvällarna eller se sådana tvprogram som dom visar sånt, jag är lättskrämd!

nu ska jag inte skriva mer. puss

medans jag är borta kan ni ju alltid bli medlem här :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback