naturkunskap

sitter i skolan nu och har naturkunskap. fast eftersom jag har väldigt stora problem med att göra flera arbeten samtidigt, jag bryter ihop totalt då. överbelastning i mitt system typ, haha. men så jag har svenska istället. ska skriva klart min novell. jag hade tänkt att få lite hjälp av simon, eftersom att han är så bra på att skriva. men det verkar inte gå vidare bra, vi är inne på msn helt olika och massa annat. den ska vara klar på tisdag också, men det hinner jag allt. sedan har jag två veckor på mig att göra min naturkunskaps uppgift också. skriva fakta om 3 olika miljöproblem. fan vad jag hatar detta tråkiga miljöprojektet. men snart är det slut, då hoppas jag på make-up projekt.

idag bär jag av till lidköping för att umgås med min underbara syster och min underbara syssling. ska bli skönt att bara ta det lugnt en helg. spara lite pengar också, haha.

var inne i stan och letade efter en jacka jag vill köpa. men den verkar vara slut på dom h&m jag har tittat i. blir väll att beställa den från internet nu snart då. jag måste verkligen ha en vårjacka nu, jag orkar inte gå runt med min vinterjacka.
mitt hår blir så elektriskt hela tiden av den, sjukt irriterande.
här ser ni en bild på den, 498:- på h&m.

Kommentarer
Anonym säger:

jag har den jackan och den är säääämst.. dom där trådarna på sömmarna går upp helatin. tänkte om du ville veta.

2009-03-06 | 15:55:11
Bloggadress: http://colvincia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback