miss it


kom ut från duschen för en stund sen, är helt skakig och har ingen aning om varför. det pajar hela mitt robinson lirande. haha jag har börjat sitta och spela på deras hemsida i timmar nu. det är skit kul tycker jag, barnslig som jag är dock.

jag har kommit på en sak. jag är skit stolt över mig själv. allt går så bra för mig nu. rökningen har jag lagt av med helt nu, blir inget feströkande för min del längre. såg ju resultat på det förra helgen hur bra det gick. låg hemma hela förra veckan helt död för att jag rökte dom dumma ciggaretterna. snuset håller mig vid liv, haha. det är ju bra det iallafall. dock är ju inte snus så bra heller men det är bättre än cigg, det sa även min skolsyster. sen så måste jag faktiskt börja ta tag i träningen, får ta och göra det nu i veckan. har ju inte kunnat träna för att jag vart sjuk. men nu får jag ta och ge mig och sluta lata mig, dags för hårdträning! funderar på att ta fram spinningcykeln vi har stående under trappan. köra en timme per dag framför tvn med den? låter skit bra faktiskt. avsluta det med några situps så är jag säkert i toppform sedan. ska ju köpa gymkort nu med så måste ju börja verkligen. sen simmningen börjar jag med i maj igen, då anna isabell kan börja simma igen pågrund av att hon har piercat naveln. måste börja äta annorlunda nu med. satt och tänkte förut på ifall jag ska köra bara sallad och kött framöver. det låter som en bra idé. jag börjar redan imorgon. måste ju börja någongång och inte skjuta fram det alls. eller vet ni? jag börjar NU! fast nu ska jag inte äta, ska ju lägga mig snart, inte bra att äta innan man lägger sig.

jaja jag hade tänkt hoppa i säng snart, ska bara sätta på mig lite sovkläder. ha det så bra så hörs vi imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback