jag dricker upp oceaner

haha, nä. men däremot dricker jag hemmagjord chailatte som mamma gjort till mig. urgott! får hoppas att hon skämmer bort mig lite mer med chailatte, det är ju så otroligt gott. inte nog med att det blev shopping igår liksom, haha.

idag så har jag varit i skolan. redovisade min novell och det gick faktiskt rätt så bra. nu gäller det bara att skriva klart den andra jäveln tills på torsdag, men idag orkar jag inte göra det så det får bli efter träningen imorgon. jag och sarah ska åka och gå på band ett bra tag kan jag ju säga. hysch, nu ska allt bort säger jag bara. att gå ner ett par kilon till sommaren hade inte suttit fel.

btw så kommer även thåström till hultsfredsfestivalen, helt underbart. fan vad kul jag ska ha det där. massa bra musik, massa alkohol, massa härligt folk. ååååh jag längtar så sjuuukt mycket! hultan hultan hultan. någon mer som ska dit tro?

nu ska jag digga vidare till massa gamla fronda låtar, haha. sjuka minnen man har till dom låtarna asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback