if i could stop the time

jag har förälskat mig i en låt. kurt nilsen - stop the time. så otroligt bra. den stämmer in så bra ibland. sen är hans röst helt otroligt bra också. gud vad jag älskar honom. vad är eran favoritlåt?

nu sitter jag i skolan. skulle fått rygg och nackmassage av linda nu egentligen, hon hade omprov i massage nämligen, så hade hon inte någon att göra det på så jag ställe frivilligt upp. men sen ringde hon för en tjugo minuter sen och sa att Roger (massageläraren som för övrigt är råhet) inte hade tid idag. så det blir inte massage förrän v17 för min del, det suger. känner att min rygg verkligen hade behövts för min rygg nu. den värker hela tiden, så otroligt jobbigt. något annat jobbigt med det är ju att läkaren inte hittade något fel alls på den. men ändå har det värkt i snart 4år. får kolla upp det noggrannare snart tror jag allt. för jag orkar inte gå runt med smärta i ryggen hela tiden.

ikväll bär det av till kenta för att dricka lite öl och bara ta det lugnt, blir nog tidigt hemgång också om det inte kommer upp något som händer efter det. det märker vi helt enkelt. hade ju en vithelg förra helgen, som var otroligt skönt att ha. så nu jävlar ska det drickas haha. ändå skönt att bara degkröka, inte vara på värsta festen. det känner jag inte för just nu, inte när jag mår som jag gör just nu.

har haft massa att tänka på det senaste, blir väll antagligen en lite halv deppig milla ett tag framöver, men det ändras snart ska ni se mina damer och herrar. då är den glada och sociala milla tillbaka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback