andra sidan

idag så hade emelie (en tjej i min klass) skrikigt till och blivit skiträdd när hon satt och kollade på hennes bilder på sin mobil, hon hade lagt märke till att på ett av hennes "ego" kort så var det någon som stog bakom henne. självklart berättade hon ju vidare detta till oss andra i klassen, det var nästan helt otroligt. hon hade stått ensam i typ hennes badrum eller något, tatt ett ego kort och inte märkt att det var någon bakom i varken verkligheten eller på kortet. där man ser tjejen i bakgrunden så ser det ut som att det är ett kort som hon är i, men i själva verket så är det ett kort på hennes släktingar, alltså ett släktkort.. hur många sånna är på en tjej som räcker ut tungan? dessutom så ser man att tjejen böjer sig fram vid emelies rygg. det jag tycker är så himla sjukt det är hur sånt här kan hända egentligen. här ska ni få se på bilden som emelie hade tatt och hittat tjejen med på kortet.


ni kanske inte alls tror på sånt här. vissa skrattar åt det och förstår inte varför eller hur folk kan tro på det. jag tror på det till 100%. folk brukar säga att det är om man tror på det som dom kommer till en. men helt seriöst, titta noga på bilden ovan.. tjejen i bakgrunden är verkligen inte klar någonstans som hon borde vara om hon "vart med på kortet" egentligen. sen dessutom är hon mer grå, och eftersom att emelie ser lite gulröd aktig så borde ju hon andra också vara det? jag tycker sånt här är så sjuuukt intressant. verkligen jätte intressant. men synd så är jag jätte lättskrämd. just i denna stunden när jag satt här helt inne i blogginlägget och lyssnade på michael jackson - thriller, livrädd.. ofcourse.. så ringer min telefon, jag flög upp i luften. som tur var så var det inte bruden i bakgrunden utan det var alex den lilla rackaren som skulle ut och bärsa, jag vill med.

nu ska jag hoppa in i duschen och förbereda mig för natten. eftersom att jag är så duktig. btw, var på utvecklingssamtal förut. gick galant! jag har vg i hantverk och livskunskap och är super nöjd. jag gick liksom ur nian med 80p. nu har jag inte någon ig-varning och har inte haft ig på en ända inlämning eller prov. mamma och jag är supernöjda.

en fråga hade jag tänkt att ställa med.. ungefär när går ni och lägger er när det är skola dagen efter? jag själv brukar alltid lägga mig i sängen vid nio tiden och tittar på tv, sen somnar jag efter max en halvtimma. jag behöver verkligen dom timmarna för att komma upp sex varje morgon. sedan är det jätte bra i min ålder att lägga sig vid den tiden om man ska orka en hel skoldag och massa annat. så ett tips, lägg er i sängen och titta tv.. somnar ni inte av det, försök att tvinga er sjävla att sova, typ som att blunda länge länge länge och sen tillslut så somnar ni, hihi. eller läs en bok, funkar galant :) god natt!

Kommentarer
Emma:) säger:

Assa det är sjukt:O

Kan inte fatta hur det kan hända

2009-03-18 | 21:03:02
Bloggadress: http://emmagyllenhammar.blogg.se/
bellisen säger:

uuuuh :/ me hate stuff like that.. Puss :)

2009-03-19 | 19:10:14
Bloggadress: http://izabellea.blogg.se/
jonathan säger:

kul blogg=)

2009-03-20 | 12:51:32
Bloggadress: http://lifeonweels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback