afraid

jag är så otroligt trött nu. har vart en helt galen dag i skolan. dom två senaste dagarna har jag verkligen tatt ut all min överskottsenergi på rasterna. helt galet. idag så jagade vi varandra, jag och sarah "snodde" saker av girlsen, då jävlar fick vi springa. dock var det bara på skojj, så tro absolut inte att jag är någon tattare för det tycker jag själv är fel att göra.

idag har jag ingen aning om vad som händer känns det som.. klockan börjar närma sig sex och jag är grymt öl sugen. men jag är ju fortfarande trött. får se vad jag och emma hittar på. virre skulle nog också haka, om vi hittar något eller hon gör. får se hur det blir helt enkelt med det. kanske blir att dega hemma hos viktor med lite bärs och tv? låter gött, men han klagar på att han inte har städat. får se hur det blir helt enkelt. kanske bio? grymt sugen på att se kenny starfighter.

gud, jag skriver så jag inte ens vet själv vad jag skriver. dags att sluta kanske. japp. det får det bli. däremot tycker jag att ni som inte blivit medlemmar än, tryck på bannern här nedanför och bli medlemmar nu! det är en sjukt smart sida. man samlar ihop poäng och växlar in dom till presentkort, trisslotter och biobiljetter. skit bra ju när man är en fattig student!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback