school

sitter i skolan just nu med emma. vi är ensamma i datorsalen, så har på lite go musik osv. väntar på vår lektion som börjar 12:45, tror vi.

nu har jag äntligen gjort klart allt som behöver vara gjort. jag är så stolt över mig själv, jag har inte ett ända ig! stort framsteg. gjorde fria textila redovisningen förut också, det gick faktiskt rätt bra hoppas jag på. jag tyckte iallafall det.

idag så blir det bara en massa chill tror jag, ingen skola imorgon. utan nu är det en långhelg framför mig! skola på tisdag igen och då är det lekdag med priser, sen på onsdag så är det skolavslutning och vi får gå på sommarlov. skönt! tre dagar efter skolavslutningen sticker jag iväg till norrköping också. mysigt mysigt. äntligen ska jag få umgås med min älskade siri igen. saknar henne otroligt. träffade henne snabbt när jag var påväg hem från nyköping senast, men det var bara i fem minuter. så nu ska jag få umgås med henne och njuta av hennes närvaro i 10dagar. jag älskar att vara där. jag älskar familjen. jag älskar norrköping. kan inte bli bättre. nu har dom ju skaffat en ny tjockis i familjen med, min tjockis ska han bli. min framtida sambo ska han också bli. lilla tyson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback