det går bra nu, kompis det går bra nu



gud. jag har ett sånt leende på läpparna haha. jag pratade nyss med connie i telefonen och vi kom fram till 21dagar under sommaren som jag ska passa hennes lilla vovve. jag ska bli kitas nya dagmatte hihi. jag får betalt för det också, härligt. lite extra pengar skadar inte. det är ju inte värsta jobbet med värsta lönen, men pengar skadar ju aldrig. eller hur? och vem tackar nej till den lilla söta vovven. inte jag i vilket fall. första passningen sker på måndag :) som tur är så är jag ledig då också.

inte nog med att jag fått ett litet sommarjobb så är jag så nära på att få sålt fåglarna också. åh, äntligen haha. lena i min klass och hennes mamma vill ha dom, nu ska dom bara övertala hennes mammas kille också. hoppas verkligen. får veta på måndag om dom ska dom eller inte. 500kr betalar dom för fåglarna, buren och tillbehör. så nu blir det storstädning i buren helt klart.

känner att det går så bra för mig just nu. inte ett ända ig i skolan. STOLT! jag som gick ut med jätte många ig:n i åttan och nian. jag har alltså gått från att ha haft sämst poäng i hela nian till att inte ha ett ända ig. så jävla bra. jag har fått ett litet hundvakts jobb och jag får snart sålt fåglarna. inte nog med det så börjar norrköping närma sig också. när jag kommit fram till norrköping klockan tre så ska jag, siri och matilda till grand hotell för att bada bubbelpool och dricka champange. sen ska vi fixa oss och äta något gott på resturangen, sen så ska vi vidare ut på krogen. får se hur det går med tanke på att jag inte är 18, men det fixar vi!

blir även jönköping med mamma, bo hotell och sånt över en helg den 24e-27e juli. ska bli riktigt mysigt. detta kommer bli en sån otroligt bra sommar! det känner jag på mig verkligen. gud, jag kan knappt bärga mig asså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback