you are my sweetest

kollade precis på csi ny med familjen. sjukt bra avsnitt faktiskt. helt sjukt vad spännande det hade vart om man hade haft en sånt jobb som dom har. väldigt farligt, men sjukt spännande. jag hade inte bangat!

jag har fortfarande riktigt träningsvärk. för smart som jag är så glömde jag stretcha allt igår. eftersom jag är så sjukt otränad så resulterar det i sjuk träningsvärk. men ja, bara till att ställa sig på bandet i en timma imorgon igen! woho.

sitter och funderar på vad jag ska hitta på nu ikväll. tror det lutar mot film & sticka. jag har nämligen börjat komma skit långt på min stickning. jag hade gjort helt fel, så vi fick sprätta upp mer än halva grejen. men det har jag snabbt stickat igen och min lärare tyckte jag hade gjort det jätte bra och snabbt! hon var impad, jag också. nu gäller det bara att bli klar.

skriver väll mer senare om jag känner för det. är så jätte trött idag.
blir nog en vit helg förövrigt, stolt över mig själv.

Kommentarer
Marielle säger:

Ny tävling har startats upp. Just nu kan du vinna priser från ett helcoolt och kritvitt ställe! :-)

2009-01-24 | 11:43:08
Bloggadress: http://marielletorgersson.blogg.se/
sannie säger:

2009-01-24 | 11:44:13
Bloggadress: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback