the will to carry on

sitter här och lyssnar på massa gamla christina aguilera låtar, underbar kvinna det dära. kom hem för en liten stund sen. var ju i borås igår på fest mitt ute i ingenstans. rätt trevligt, vi röjde för oss sjävla istället haha. dryga boråsare! träffade dock lite människor man känner, det var typ en på miljonen. men sjukt kul att träffa dom iallafall! det sjukaste var nog när jag och josefin skulle gå efter dom andra till donken så stötte vi på lilla s.

vaknade upp hos en sötnos iallafall. låg i sängen i tre timmar ungefär och tog det lugnt. sen drog jag över till josefin som sov hos sin fader. käkade lite frukost och fixade oss lite, sen drog vi tillbaka till göteborg.

nu är jag så sjukt trött och det känns som att klockan är 22:00 typ, men icke sa nicke. blir att äta middag snart också, mums. jag är hungrig. nä, nu ska jag fortsätta lyssna på christina aguilera och nörda msn lite granna.

btw så kommer carro älskling till mig v8 & jag är överlycklig. DU ÄR BÄST CAROLINA WENNERSTRÖM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback